Saturday 3 November 2012

raya raya raya puasa :D

assalamualaikum....
haaaa..mesti pelik an dengan entry tuuu ?heeee :D
ekceli, memey  betoi pon...memey saya nak update pasal hari raya puasa this year..
sebenaqnya, nak update lama dah..tetapi..... memandangkan lepas raya saya teroih ada final exam, saya tidak berkesempatanlah untuk meng'update' belog saya iniiii...bila tengok calendar, dah dua bulan lima hari berlalu hari raya puasa kan ?memang lama betoi noo..di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari raya puasa *even late..hihihi....mintak ampun mintak maaf naa :) di sini saya ada a fewwww gambaq nak tunjuk..kalau xmau tengok pon nak tunjuk jugakk..hehehe...enjoyy ! :D

                                                              liyana, mira, me :) diyana

kak nina, ateh, kak mashita

lapan dara pingitan *sorry, yang ketiga dari kiri dah married naaa :)

gaya tersendiri..hahaha *yang tengah tu over kan ?hikhik

nie dua beradik yang memang sporting bila bergambar !

nie satu lagi :D

nie semua all my cousin

semua buat gaya yang disuruh.haha ;)

smileeeeee :)

sembilan gadis yang sopan *aceceh..haha

nie along..ang yang kecik tuu anak menakan saya oke..khalish omeyyy !

this my cousin mira and atiqah..sama umo tapi tak sama tinggi..hakhak :p

satu...dua....tigaaaaaaa

lompattttt !!! *yang excited lompat ialah along..anak dy pon heran ! ;)

hoooreeeeeyyy !! *nabila (budak kecik depan sekali) macam dok angkat berat !hehehe

muka tahan panas...hahahahhh

last but not least, suka shot nie.. *acu rindu khalishhhh :)

*entry seterusnya akan di'update' yaa....tungguuuuuuuuu :)

















0 comments:

Post a Comment