Monday 24 February 2014

kembali hapdet selepas setahun tiga bulan :D

okay okay.mula mula before baca entry nie p kat youtube cari lagu rahsia pohon cemara-exist.pastu kita nyanyi guna lirik nie.haha.."berkurun lama..ku rasakan...lama tak update blog....sampai dah berhabuk bersawang....aduhh dasyatnyaa.."okayy.sampai situ jaa.takyah lebih lebih..haha.

okay back to the title.ekceli, aku nak update blog..tapi ada jaa halangan..wuuuu ayatt.haha.betoi weh.betoi..halangan dari segi masa terutamanya.lagi lagi bila time kat kolej.ada ja aktiviti aku kena buat.sat g ada meeting class lah, komander, class, study lagii.haihh.kadang kadang sampai roomate aku kata "odah, hang tak payah balik bilik lah.hang balik pun untuk mandi,solat, tidoq."haha.sedihh akuu.tu cemna nak hapdet belog nie kalau dah masa untuk diri sendiri bermanja pun takdakk..wuuu...ayattt..hahaha.

last aku update blog nie masa aku semester tiga.bila masuk semester empat, saaangattttt bizi okayy.dengan nak kena handle event la.aku pulak bendahari.pastu nak kena handle kem untuk komander.banyak woo ektibiti aku.kalah perdana menteri.*yang nie muhong.haha.

lepastu haa, sekarang p kat youtube cari lagu kiss the the rain by yiruma.baruu feeling sikit nak baca.haha.nak dijadikan cerita, aku telah mengalami kecelakaan masa baru masuk semester lima.dah LAST semester dah okayy.sobs.sobs.*nanges.baruu masuk dua minggu.tapi nak buat macam mana kan, Tuhan bagi ujian kat aku macam tu..aku terima..redha :') malas nak cerita macam mana eksiden tu boleh berlaku.semua malas hang nie haihh.sebab kalau ingat balik aku trauma SANGAT.cukuplah hampa semua taw yang kesan daripada eksiden pedepamngpampanggedebuk tu aku mengalami keretakan di buku lali kaki kanan aku.jadi, hampa dapat bayang la eksiden tu teruk macam mana.hmmm..ehh, aku naik moto taw.lupa itee nak cakap.hikhik.luka tu dalamm gilaa.sampai hari hari kena p cuci luka.aishhh !malas la nak cakap sakit dia macam mana.takpa, sakit tu kifarah dosa.mungkin dosa aku banyak sangat.redha..dah, p pause lagu yiruma tu.habes dah kisah sedih aku.ehhh, sat sat.p play balik.sikit ja nak sambung.haha.alkisahnya, aku terpaksa extend yakni menangguhkan pembelajaran aku di semester lima yakni semester AKHIR aku nie.sedih tu takyah cakap la.memang sedih.tapi aku redha.mama kata ada hikmah semua nie terjadi..sabar and banyak berdoa..

okay.sampai sini ja cerita kedai kopi aku.sat g malam aku hapdet apa yang berlaku sepanjang ketiadaan aku untuk membersihkan belog aku yang tak seberapa nie okayy.


xoxo,
odah del ketak

0 comments:

Post a Comment